AnaSayfa
 
Bütçe Yazılımları Geliştirme ve Yönetim Dairesi

Bütçe Yazılımları Geliştirme ve Yönetim  Dairesinin Görevleri;


1- e-bütçe sistemine (Bütçe Yönetim ve Enformasyon Sistemi) ilişkin hizmetleri yürütmek, e-bütçe sistemini geliştirmek, mevzuattan veya kullanıcı ihtiyaçlarından kaynaklanan değişiklikleri gerçekleştirmek.

2- e-bütçe sistemine ilişkin “yardım masası” hizmeti vermek.

3- e- bütçe sisteminin kullanımıyla ilgili eğitim vermek ve gerekli eğitim materyallerini hazırlamak.

4- Genel Müdürlüğün hizmetleri ile ilgili konularda gerekli yazılımları yapmak, yaptırmak veya hazır olarak almak ve kullanımı konusunda destek almak ve vermek.

5- Genel Müdürlüğümüz internet sitesini oluşturmak, işletmek ve yönetmek.

6- Bütçe hazırlama ve uygulama süreçlerini ilgilendiren genel nitelikli mevzuat düzenlemelerine katılmak ve bunlara ilişkin elektronik ortam süreçlerini yürütmek.

7- Verilecek diğer görevleri yapmak.

 

Dairelerin Ortak Görevleri